Universidad

La inserción laboral de los titulados universitarios se sitúa en el 70,59%, el mejor dato desde 2006

 ‘Estudio de la inserción laboral de los titulados en el Sistema Universitario de Galicia 2012/13', un trabajo realizado por la Agencia para la Calidad del Sistema Universitario de Galicia (ACSUG) y presentado hoy por el secretario general de Universidades, José Alberto Díez de Castro; por la presidenta de la ACSUG, Patrocinio Morrondo; y por el director de la agencia, Eduardo López Pereira.

‘Estudio de la inserción laboral de los titulados en el Sistema Universitario de Galicia 2012/13′, un trabajo realizado por la Agencia para la Calidad del Sistema Universitario de Galicia (ACSUG) y presentado hoy por el secretario general de Universidades, José Alberto Díez de Castro; por la presidenta de la ACSUG, Patrocinio Morrondo; y por el director de la agencia, Eduardo López Pereira.

El último estudio de la inserció laboral del Sistema Universitario de Galicia (SUG) muestra que el 70,59% de los titulados durante lo curso 2012/13 trabajaba en el momento de la realización de la encuesta, lo que supone el mejor dato desde lo curso 2005/06 e incrementa en tres puntos porcentuales los resultados del estudio anterior, que alcanza el 67,53%. Además, hace falta destacar que el 58,03% de los titulados que no trabajaban en el momento de realizar la encuesta, sí que habían trabajado antes desde que finalizaron la titulación.

Me gusta
Me gusta Me encanta Me divierte Me asombra Me entristece Me enfada

Olga Casal, autora de ‘Manual de Comunicación Escrita…’: “Cuando tenemos que escribir una carta de pésame tenemos que hacerlo bien”

La profesora Olga Casal está convencida que "vale la pena aprender a comunicar".

La profesora Olga Casal está convencida que “vale la pena aprender a comunicar”. Copyright © Grupo ES., 2017.

Un día Usted tiene que escribir una carta de pésame desde su empresa. ¿Sabría Usted redactar el contenido, elegir el formato adecuado…?  Lo mismo podríamos decir para un tarjetón, una nota de prensa o un saluda. ‘Manual de Comunicación Escrita en Ceremonial y Protocolo’ de la profesora doctora Olga Casal Maceiras resuelve sus dudas y se presenta como una guía para toda su comunicación escrita.

Me gusta
Me gusta Me encanta Me divierte Me asombra Me entristece Me enfada
11

circular-economyA Xunta de Galicia introduce a economía circular no debate sobre os modelos produtivos sustentables debido ao seu alto potencial como xeradores de emprego verde e novas oportunidades de negocio. A directora xeral de Calidade Ambiental e Cambio Climático, María Cruz Ferreira, abordará estas cuestións nunhas xornadas organizadas pola Universidade de Santiago (USC) para estudar as vantaxes do sistema circular como un motor económico, respectuoso co entorno e con vocación de futuro.

Me gusta
Me gusta Me encanta Me divierte Me asombra Me entristece Me enfada
1

Xunta e Universidades asinan o Acordo para a definición dos principios reitores da planificación da oferta académica do SUG

Os Principios reitores apostan por fusionar e redefinir titulacións, determinando en todo caso as titulacións consideradas singulares, e tamén recollen a oferta de títulos interuniversitarios

UniversidadO presidente da Xunta, Alberto Núñez Feijóo, asegurou hoxe que o reto do noso sistema universitario é o seu artellamento harmónico, partindo da idea básica de que ningún coñecemento é superfluo. Trátase de achegar aos galegos universidades especializadas, eficientes, colaborativas e internacionalizadas, perfilando un sistema adaptado a un mundo que reclama un contacto directo e continuo entre os centros de ensino superior e a sociedade.

Me gusta
Me gusta Me encanta Me divierte Me asombra Me entristece Me enfada

112 traballos académicos e de fin de grao, carreira e mestrado concorreron aos 15 recoñecementos outorgados polas comisións de normalización lingüística dos campus compostelán e lugués

Valentín García participou hoxe ao mediodía no acto de entrega de galardóns da décimo segunda edición desta iniciativa que promove a USC co apoio da Secretaría Xeral de Política Lingüística.

Valentín García participou hoxe ao mediodía no acto de entrega de galardóns da décimo segunda edición desta iniciativa que promove a USC co apoio da Secretaría Xeral de Política Lingüística.

“Os Premios á Calidade Lingüística que promove a Universidade de Santiago de Compostela (USC) co apoio da Xunta de Galicia impulsan o uso e a visibilización da lingua galega no ensino superior incentivando que alumnado universitario elabore os seus traballos académicos ou de fin de grao, carreira ou mestrado no noso idioma propio”. Así o sinalou hoxe ao mediodía o secretario xeral de Política Lingüística, Valentín García, no acto de entrega da XII edición destes galardóns, no que 15 alumnos e alumnas dos campus compostelán e lugués da USC recolleron os seus premios, aos que concorreron canda case outro cento de compañeiros e compañeiras que tamén optaron a eles.

Me gusta
Me gusta Me encanta Me divierte Me asombra Me entristece Me enfada

O catedrático de Química Física e experto en nanotecnoloxía Arturo López-Quintela ingresa na Real Academia Galega de Ciencias

RAG

Ao acto desta tarde asistiron, entre outros, o reitor da Universidade da Coruña, Julio Abalde; a secretaria xeral da Universidade de Vigo, Gloria Pena; o presidente do Consello da Cultura Galega, Ramón Villares; a directora da Axencia Galega de Innovación, Patricia Argerey; o presidente do Colexio Oficial de Químicos de Galicia, Manuel Rodríguez; o secretario xeral de Anfaco-Cecopesca, Juan M. Vieitez; e a decana da Facultade de Químicas da USC, Pilar Bermejo.

A Real Academia Galega de Ciencias (RAGC) celebra esta tarde no Pazo de San Roque (Santiago) o acto de ingreso de Arturo López-Quintela, catedrático no Departamento de Química Física da Universidade de Santiago de Compostela (USC) e experto en nanotecnoloxía, que se integra na Sección de Química e Xeoloxía. A súa inicia a rolda de incorporacións á institución neste ano, no que entrarán catro novos académicos de diversas áreas de coñecemento.

Me gusta
Me gusta Me encanta Me divierte Me asombra Me entristece Me enfada

La Residencia Universitaria As Burgas reabre sus puertas a estudiantes y profesores

Tiene capacidad para 201 plazas en habitaciones individuales con cocina o habitaciones completas con baño independiente, pero con cocina compartida por cada dos residentes

PEP_5683

Mónica Garay, Consejera Delegada de Resa y el alcalde de Ourense, Jesús Vázquez. Foto cortesía de JOSÉ DOMÍNGUEZ-Ourense Dixital.

Durante una visita a las instalaciones de la Residencia Universitaria As Burgas, tanto el Concello como la empresa concesionaria, Resa, se han felicitado por los esfuerzos realizados por todas las partes involucradas para reabrir sus puertas, tras más de dos años cerrada.

Me gusta
Me gusta Me encanta Me divierte Me asombra Me entristece Me enfada

Educación convoca las ayudas complementarias a la movilidad del programa Erasmus

Un grupo de estudiantes.

Un grupo de estudiantes.

La Consellería de Cultura, Educación y Ordenación Universitaria acaba de convocar las ayudas complementarias para el alumnado del Sistema Universitario de Galicia (SUG) que durante el curso 2016/2017 participa en el Programa Comunitario de Movilidad Erasmus Estudio. Para tal fin, el departamento educativo de la Xunta habilitó este año una cuantía de 1,4 millones de euros, la misma que en el curso anterior. La convocatoria puede consultarse en el Diario Oficial de Galicia.

Me gusta
Me gusta Me encanta Me divierte Me asombra Me entristece Me enfada

Xunta y ITMATI colaboran para consolidar la posición relevante en el campo nacional e internacional de la matemática industrial gallega

ITMATIEl conselleiro de Cultura, Educación y Ordenación Universitaria, Román Rodríguez, y la presidenta del Consorcio Instituto Tecnológico de Matemática Industrial (ITMATI), Isabel Rodríguez-Moldes Rey, acompañados por la directora del ente, Peregrina Quintela Estévez, firmaron esta mañana una adenda al convenio de colaboración entre el consorcio –en el que participan las tres universidades gallegas– y la Consellería. El acuerdo, dotado con cerca de 400.000 euros y vigente hasta 2018, tiene como objetivo consolidar la posición relevante en el campo nacional e internacional de la matemática industrial gallega, fortaleciendo la actividad del Instituto a la hora de transferir la innovación científica y la tecnología matemática a la industria.

Me gusta
Me gusta Me encanta Me divierte Me asombra Me entristece Me enfada
1