A produción de mel supuxo o ano pasado un negocio de 2,4 millóns de euros para os apicultores galegos

Las abejas silvestres, vitales para la polinización de los cultivos, han sufrido en Europa silenciosamente las consecuencias de los pesticidas y el cambio climático hasta el punto de que una décima parte de esas especies se halla actualmente en peligro de extinción. En la imagen, facilitada por Unión Internacional para la Conservación de la Naturaleza, una stelis annulata.

Las abejas silvestres, vitales para la polinización de los cultivos, han sufrido en Europa silenciosamente las consecuencias de los pesticidas y el cambio climático hasta el punto de que una décima parte de esas especies se halla actualmente en peligro de extinción. En la imagen, facilitada por Unión Internacional para la Conservación de la Naturaleza, una Stelis annulata.

A conselleira do Medio Rural, Ángeles Vázquez, destacou hoxe que a produción de mel en Galicia achegou o pasado ano aos apicultores un total de 2,4 millóns de euros, cun incremento do valor económico do 14,3% nas últimas tres anualidades. O número de colmeas amparadas baixo o selo da Indicación Xeográfica Protexida Mel de Galicia supera as 40.000.

A titular de Medio Rural salientou estes datos hoxe na I Feira do Mel da Montaña, que se desenvolve no municipio de Baleira. Este evento está organizado polo Grupo de Desenvolvemento Rural 3 (Asociación Montes e Vales Orientais), coa colaboración do propio Concello lugués e da asociación local de apicultores.

Print Friendly, PDF & Email
Me gusta
Me gusta Me encanta Me divierte Me asombra Me entristece Me enfada