área metropolitana

A través dun programa europeo liderado por Salvaterra de Miño,

Os turistas poderán visitar en barco as vilas de Tui, Valença, Monçao e Salvaterra polas augas do Miño internacional

Un dos barcos que levan turistas nas augas do Douro e que fan tarefas similares ás que se pretenden no río Miño.

As augas do Miño internacional van ser un atractivo turístico de primeira magnitude en Galicia e no Sur da provincia de Pontevedra. Un programa europeo aprobou a navegabilidade das augas internacionais entre Salvaterra-Monção e Tui-Valença. Isto supón que o Miño, coma o Douro, vai poder ser percorrido por barcos turísticos que farán escalas nestas vilas, a partir do año 2020.

Me gusta
Me gusta Me encanta Me divierte Me asombra Me entristece Me enfada
1

O Concello de Salvaterra acondicionou máis de 50 quilómetros de 6 sendeiros á beira dos 5 ríos do municipio

O tramo Salvaterra–Tui (río Caselas) será inaugurado o 9 de febreiro con saída do Parque da Canuda ás 9.30 horas

Mapa dos sendeiros do municipio de Salvaterra de Miño.

Coa inauguración do sendeiro municipal do río Tea que vai desde o parque da Canuda ata o río Caselas, en Tui, o sábado 9 con saída do Parque da Canuda ás 9.30 horas, serán máis de 50 quilómetros de rutas, de accesibilidade a pé ou en bicicleta en 6 sendeiros á beira dos cinco ríos que percorren o municipio, os que acondicionou o Concello de Salvaterra. A inauguración vai consistir nunha camiñada polo sendeiro municipal da Canuda a Caldelas de Tui na que está previsto que participe o deportista internacional salvaterrense do motor Cándido Carrera, xunto con todos os veciños que queiran inscribirse. 

Me gusta
Me gusta Me encanta Me divierte Me asombra Me entristece Me enfada
11

La Atención Primaria pide a la Xunta que se reconozca como “eje del sistema sanitario”

Reivindican el aumento del presupuesto de Atención Primaria un 15% en este año, incrementando progresivamente en 5 años hasta llegar al 20%

La Junta de Jefes de Servicio y Unidad de Atención Primaria del área sanitaria de Vigo que han dimitido, en representación de los médicos de Atención Primaria solicitan al Sergas, entre otros puntos, una declaración institucional de la Xunta reconociendo la atención primaria como eje del sistema sanitario, con el compromiso de potenciar la atención primaria mediante un pacto autonómico.

Me gusta
Me gusta Me encanta Me divierte Me asombra Me entristece Me enfada

O museo do Viño de Salvaterra, un “revulsivo” para o mundo da enoloxía e para a vila

Javier Paadin degúella cun sable una botella de espumoso, na 5ª Festa dos espumosos de Salvaterra.

“A Universidade de Vigo fala moito do mar pero non o fai da terra”. Así comezou a súa intervención o alcalde de Salvaterra, Arturo Grandal, tras el nomeamento de nuevos cofrades da Confraría do Viño do Condado e Espumosos. “É unha pena”, dixo Grandal, que a nosa universidade, especialmente a máis próxima, a de Vigo, non investigue e colabore achegando coñecementos no mundo do viño.

Me gusta
Me gusta Me encanta Me divierte Me asombra Me entristece Me enfada
1

El barista Sebaristas de Grupo Do Noso dirige el sábado un 'show cooking' en la 5ª Festa do Espumoso de la DO Rías Baixas

El café, también en copa o armonizado con un espumoso

Sebaristas, en su aula de formación de Grupo Do Noso preparando un café con filtro de Etiopía para Grupo ES.

Grupo Do Noso nos reserva grandes sorpresas en su taller de café durante la 5ª Fiesta de los Espumosos el próximo fin de semana en Salvaterra. El ‘show coffee’, el sábado, en la carpa central, a las 18.30 horas, es abierto a todo el que se acerque. No precisa inscripción previa.  

Me gusta
Me gusta Me encanta Me divierte Me asombra Me entristece Me enfada

El presidente nacional de Fundación Red Madre, Antonio Torres, asistirá a la cena solidaria en Redondela

Antonio Torres, presidente de la Fundación REDMADRE en España.

La VIII Cena Solidaria REDMADRE en la provincia de Pontevedra tendrá lugar el próximo día 23 de noviembre a las 21.30 horas, en A Casona da Torre (carretera Vigo-Redondela). La cena tiene como objetivo obtener recursos para atender las necesidades de mujeres embarazadas y madres recientes en riesgo de exclusión o en situaciones de especial vulnerabilidad (pérdida de empleo o estudios, falta de apoyo de la pareja y familia, falta de recursos económicos…).

Me gusta
Me gusta Me encanta Me divierte Me asombra Me entristece Me enfada
211

El próximo martes 13 de noviembre en el Museo del Alvarinho

23 restaurantes monçanenses firman la adhesión al reglamento para servir Cordero a la Moda de Monção

En la reciente degustación de gastronomía de los municipios del Norte de Portugal, la gerente de de Expourense, Emma González, el director General de Expourense, Alejandro Rubín, y la funcionaria de la Câmara de Monçao, Fatima Trancoso, degustando el cordero a la moda de Monção.

Al principio asociado al consumo familiar en días festivos, el Cordero a la Moda de Monção, de arroz goteado y con nombre audaz ‘Foda à Monção’, se ha convertido, desde hace muchos años, en referencia a la gastronomía monçanense. El proceso de certificación, en fase final, garantizará la calidad y autenticidad de este plato obligatorio en el itinerario gastronómico local.

Me gusta
Me gusta Me encanta Me divierte Me asombra Me entristece Me enfada

Salvaterra abrirá unha senda fluvial polo río Caselas entre Cabreira e Arantei

Enlazará con outra prolongándose polo Río Miño a través da senda fluvial que se está executando neste momento por parte do Concello de Salvaterra e que se unirá ata o termo municipal de Tui

O trazado desta senda está adaptado ao Dominio Público Hidráulico, e sumará un total de 3.359 metros dividida en 7 tramos.

O Concello de Salvaterra de Miño aprobou no Pleno da Corporación o proxecto de creación dunha senda fluvial polo Río Caselas entre Cabreira e Arantei, cun trazado adaptado ao dominio público hidráulico.
O obxecto deste proxecto é o de recuperar e protexer as marxes do entorno natural do río Caselas, mediante a consolidación dunha senda natural da ribeira que permita a recuperación da servidume de tránsito e a limpeza das marxes, establecendo as condicións adecuadas que permitan o disfrute do medio fluvial pola poboación.

Me gusta
Me gusta Me encanta Me divierte Me asombra Me entristece Me enfada
1