área metropolitana

La Feria-Exposición Internacional de Orquídeas de Salvaterra contribuye a generar nuevos coleccionistas de estas plantas

Alexander Portilla de Ecuagenera, Orquídeas de Ecuador, en Salvaterra de Miño, en la IV Feria-Exposición de Orquídeas.

Salvaterra tiene cada vez más coleccionistas de Orquídeas, según indicaron los propietarios de viveros que acuden a la IV Feria-Exposición de Orquídeas de Salvaterra. Son personas que se fijan más en las especies que en los híbridos. Compran plantas sin flor porque “conseguir que una planta florezca es un reto para un coleccionista”, afirma Montse Domínguez una visitante habitual de la Feria salvaterrense donde hace sus compras.

Me gusta
Me gusta Me encanta Me divierte Me asombra Me entristece Me enfada
2

A Xunta analiza cos concellos do Baixo Miño o Plan de Transporte público, que mellorará substancialmente as conexións co Hospital e a Universidade de Vigo

O xefe territorial da Consellería de Infraestruturas e Mobilidade na provincia de Pontevedra, José Luis Díez Yáñez, reuniuse hoxe cos rexedores desta bisbarra.

O xefe territorial da Consellería de Infraestruturas e Mobilidade na provincia de Pontevedra, José Luís Díez Yáñez, mantivo este luns un encontro cos alcaldes do Baixo Miño para abordar o Plan de transporte público de Galicia, que mellorará substancialmente as conexións co Hospital Álvaro Cunqueiro e a Universidade de Vigo.

Me gusta
Me gusta Me encanta Me divierte Me asombra Me entristece Me enfada

O xornalista gastronómico José Orriols pregoará a 60ª edición da Festa do Viño do Condado do Tea

O xornalista José Manuel Orriols é Premio de Gastronomía de Galicia 2008 e vai ser pregoeiro da 60ª da Festa do Viño do Condado, en Salvaterra. Foto remitida polo xornalista.

O xornalista ferrolán José Manuel Orriols, que vai ser pregoeiro da Festa do Viño do Condado do Tea, creou a revista mensual ‘De Vinos e Gastronomía’ que actualmente continúa coa cabeceira ‘Hum’. Entre os galardóns recibidos, cabe mencionar o Percebe Oro de empresarios galegos en Cataluña, na gran noite de Galicia en Barcelona; o ​​da DO Ribeiro (2014) e o de Premio de Gastronomía de Galicia 2008.

Me gusta
Me gusta Me encanta Me divierte Me asombra Me entristece Me enfada

‘Imos de Guateque’ hizo bailar a miles de personas en Salvaterra

Club Naval puso su música en ‘Imos de Guateque’ en esta edición. Foto: Juan Carlos Pérez.

La tercera edición de ‘Imos de Guateque’, consigue hacer bailar al público de todas las edades con la música de las décadas de los 60, 70 y 80, con el Dj Edi FM y el grupo Club Naval.

Me gusta
Me gusta Me encanta Me divierte Me asombra Me entristece Me enfada

El sonido Dj de la Muralla volvió a reunir en Salvaterra a miles de personas

La actuación de la rusa Olga Ryazanova, residente en Lisboa, también conocida como Dj Zanova, fue también una de las más aplaudidas. Foto: Juan Carlos Pérez.

El macro festival de Dj´s más popular de la frontera reunió a más de 10.000 personas en la noche del sábado al domingo. A primera hora, desde las once y media, se veía a familias con hijos de diferentes edades. A medida que avanzaba la noche el público fue variando en el recinto amurallado y el Festival se tornó más espectacular, con muchos vecinos lusos.

Me gusta
Me gusta Me encanta Me divierte Me asombra Me entristece Me enfada

Daniel Gregores, director de la Banda de Música de Salvaterra: “The Ghost Ship sabía que iba a gustar porque es del estilo de la música de película”

Daniel Gregores, director de la Banda de Música de Salvaterra de Miño, dirigiendo, en riguroso estreno, The Ghost Ship (El barco fantasma), en la plaza del Concello, durante el Festival de Bandas del Verán Cultural.

“Sabía que les iba a gustar mucho porque es del estilo de la música de película y tiene espectacularidad. Pensé que también encantaría al público”. Así explica Daniel Gregores, director de la Banda de Música de Salvaterra, a Grupo ES. en el estreno de The Ghost Ship, en el festival de Bandas que abrió el Verán Cultural de Salvaterra este sábado.

Me gusta
Me gusta Me encanta Me divierte Me asombra Me entristece Me enfada
2

A Reconquista como Festa de Interese Turístico Nacional converte a Vigo na primeira da cidade en obter esta distinción

A directora de Turismo de Galicia, Nava Castro, participou na celebración.

A Xunta celebrou na tarde do xoves coa asociación de veciños do Casco Vello de Vigo o recoñecemento da Reconquista como Festa de Interese Turístico Nacional converténdose así na primeira da cidade en obter esta distinción. A directora de Turismo de Galicia, Nava Castro, participou na celebración dando mostra da satisfacción por que se culminase así o proceso dos últimos anos. Neste tempo, a Xunta amosou o seu permanente apoio asesorando aos organizadores para conseguir este título, antes de remitir en maio ao Goberno central o informe favorable, último paso para acadar esta distinción.

Me gusta
Me gusta Me encanta Me divierte Me asombra Me entristece Me enfada

Marta Valcárcel, alcaldesa de Salvaterra: “Gústame sentir que axudas os veciños nos seus problemas diarios”

As prioridades son ampliación da escola infantil, casa da música,

A alcaldesa de Salvaterra de Miño, Marta Valcárcel Gómez, di a Grupo ES. que sería este o slogan da súa lexislatura: “Un concello aberto ao cidadán”.

Ama a proximidade cos veciños e veciñas. Se tivese que poñer un slogan para a súa lexislatura, a flamante e xove alcaldesa de Salvaterra de Miño, Marta Valcárcel Gómez, di a Grupo ES. que sería este: “Un concello aberto ao cidadán”.

Me gusta
Me gusta Me encanta Me divierte Me asombra Me entristece Me enfada
21