Cultura

‘Escenas do cambio’ sube ao teatro a adolescentes galegos non actores para coñecer as súas inquietudes e incertezas vitais

Ana Borralho e João Galante traen este xoves ao festival de inverno do Gaiás un traballo coa comunidade, tal e como fixeran no 2015 coa exitosa ‘Atlas’.

‘Escenas do cambio’, o festival de inverno de teatro, danza e arte en acción da Cidade da Cultura, sube mañá xoves ao escenario a adolescentes galegos non actores para que vertan en ‘Gatillo da felicidade’ as súas inquietudes, incertezas e conflitos vitais, baixo a análise e pescuda común entre todos eles sobre a súa perspectiva da quimérica felicidade na sociedade actual. A representación, cunha orixinal posta en escena emulando o xogo da ruleta rusa pero con polvos de cores, será ás 20.30 horas, no Teatro Principal de Santiago de Compostela.

Me gusta
Me gusta Me encanta Me divierte Me asombra Me entristece Me enfada

Gonzalez Páramo, pregonero de la Semana Santa viveirense

Jose Manuel Gonzalez Páramo.

El economista y banquero José Manuel González Páramo será el pregonero de la Semana Santa de Viveiro. Pronunciará el pregón en el Teatro Pastor Díaz de Viveiro, el sábado 13 de abril. La elección fue decisión del Xunta de Cofradías de la Semana Santa de Viveiro. González Páramo va a ser presentado por el anterior pregonero Luis de Carlos Beltrán. A ambos le une ser asiduos visitantes de Viviero.

Me gusta
Me gusta Me encanta Me divierte Me asombra Me entristece Me enfada

María Loureiro, alcaldesa de Viveiro: “Soy viveirense y una apasionada de la Semana Santa”

María Loureiro García, alcaldesa de Viveiro, a su paso por Xantar, el salón de turismo gastronómico, en Expourense.

La Semana Santa de Viveiro es la implicación de todos los vecinos y hace que esté donde está, en la categoría de Interés Internacional. “No hay ninguna familia viveirense en la que al menos un miembro no esté colaborando de alguna forma en la Semana Santa”. Así lo explica a Grupo ES. la alcaldesa viveirense, María Loureiro García, a su paso por Xantar, el salón de turismo gastronómico, en Expourense.

Me gusta
Me gusta Me encanta Me divierte Me asombra Me entristece Me enfada
1

A fadista Cristina Branco cantará esta semana coa RFG

Cristina Branco fixo do seu xeito de entender o fado unha especie de representación da poesía e da literatura do cancioneiro nacional.

A Real Filharmonía de Galicia celebra esta semana dous concertos dedicados ao fado. O primeiro terá lugar o xoves 14 en Santiago, no Auditorio de Galicia, ás 20.30 horas, dentro da temporada de abono da orquestra. Ao día seguinte, o venres 15, tocará na Coruña, no Teatro Colón, tamén ás 20:30 horas. A batuta de ámbolos concertos levaraa o mestre luso Pedro Neves, Director Principal da Orquestra Clássica de Espinho, profesor na Universidade do Minho e un gran defensor de achegar a educación musical aos mozos e ás comunidades desfavorecidas.

Me gusta
Me gusta Me encanta Me divierte Me asombra Me entristece Me enfada

La RFG y Kun-Woo Paik inauguran la temporada de música clásica

El pianista Kun-Woo Paik.

Afundación, la Obra Social de ABANCA, en colaboración con la Sociedad Filarmónica de Vigo, da inicio a una nueva Temporada de Música Clásica en el Teatro Afundación de Vigo (Policarpo Sanz, 13). Abrirá esta nueva programación la Real Filharmonía de Galicia, RFG, junto con el pianista Kun-Woo Paik mañana miércoles 6 de febrero a las 20.00 h.

Me gusta
Me gusta Me encanta Me divierte Me asombra Me entristece Me enfada

A RFG apoia á Asociación de Empresas de Inserción de Galicia cun concerto para nenos e familias

As entradas custan 5 euros e cada menor de 14 anos recibirá dúas gratuítas se vai acompañado de dous adultos.

A Real Filharmonía de Galicia, RFG, celebra este venres, 8 de febreiro, un novo concerto dentro do proxecto RFG Solidaria, centrado na colaboración con varias ONGs galegas e da cidade que loitan por diferentes causas. Este concerto familiar estará dedicado a visibilizar o traballo que realiza a Asociación de Empresas de Inserción de Galicia (AEIGA).

Me gusta
Me gusta Me encanta Me divierte Me asombra Me entristece Me enfada

Vicky Gastelo retoma la gira de presentación de su quinto trabajo Lo he vuelto a hacer

© Mela Revuelta

La artista es considerada por compañeros de profesión como Marwan, Rozalén, Funambulista o Conchita como una de las mejores compositoras del país. Vicky Gastelo retoma la gira de presentación de su quinto trabajo Lo he vuelto a hacer en el que han colaborado Carlos Goñi y Andrés Suárez y en los próximos meses la cantautora cántabra actuará en Valencia, Santiago de Compostela, Madrid, Barcelona, Avilés y Toledo.

Me gusta
Me gusta Me encanta Me divierte Me asombra Me entristece Me enfada

Una muestra de arte en Suiza reflexiona sobre el pasado y el futuro británico

El museo de la Fundación Hermitage de Lausana, uno de los centros para las bellas artes más prestigiosos de Suiza, dedica su primera exposición del año a la pintura británica del siglo XIX, con algún que otro guiño al “brexit”

El museo de la Fundación Hermitage de Lausana, uno de los centros para las bellas artes más prestigiosos de Suiza, dedica su primera exposición del año a la pintura británica del siglo XIX, con algún que otro guiño al “brexit”.

Me gusta
Me gusta Me encanta Me divierte Me asombra Me entristece Me enfada