Medio Rural

As cortas de madeira solicitadas en Galicia baten récords en 2018 ao superar os nove millóns de metros cúbicos

Se trata de la primera orden de subvenciones de este tipo y el presupuesto superó los 3,2 millones de euros. Imagen otoñal de Os Ancares.

As cortas solicitadas no 2018 en Galicia superaron amplamente os nove millóns de metros cúbicos de madeira, o que supuxo acadar rexistros nunca observados nesta comunidade. Así o avanzou hoxe o director xeral de Planificación e Ordenación Forestal, José Luis Chan, na comisión 7ª de Agricultura, Alimentación, Gandaría e Montes na que compareceu a petición propia e onde explicou que estas cifras supoñen máis da metade da madeira cortada en todo o estado.

Me gusta
Me gusta Me encanta Me divierte Me asombra Me entristece Me enfada

A agricultura ecolóxica medra en Galicia e factura xa 80 millóns de euros anuais

Galicia está representada neste certame con 13 empresas do sector amparadas polo Craega.

A agricultura ecolóxica en Galicia mantén a tendencia positiva e, a falta de pechar definitivamente o balance anual de 2018, os datos provisionais indican que a facturación chegou a superar os 80 millóns de euros. Este incremento é posible grazas a que aumenta tanto a superficie certificada nun 15% como o número de operadores nun 13%.

Me gusta
Me gusta Me encanta Me divierte Me asombra Me entristece Me enfada

Premios al emprendimiento en desarrollo rural durante la Feria 100% Agrolimiano

Ponte de Lima mima a sus emprendedores

Los tres galardonados en los premios Emprendedores en Desarrollo Rural, en Ponte de Lima.

Ponte de Lima mima a los emprendedores. Por eso ayer se dieron los premios al emprendimiento en desarrollo rural en la feria 100% Agrolimiano, en ExpoLima. Resultó ganadora la propietaria de Etnoglamour, Ana Cristina Malheiro, que con su marido tienen  una empresa de comercialización de setas o cogumelos, en fresco y transformados.

Me gusta
Me gusta Me encanta Me divierte Me asombra Me entristece Me enfada
11

Pabellón de Ferias y Exposiciones de Ponte de Lima

4ª Feria 100% Agrolimiano, los nuevos emprendedores, sus negocios y sus productos

Una emprendedora limiana que cultiva verduras y hortalizas, en otra edición de 100% Agrolimiano.

El Municipio de Ponte de Lima inaugura el día 9 de febrero, a las 10.30 (11.30 hora española), la IV Feria 100% Agrolimiano, en el Pabellón de Ferias y Exposiciones de Ponte de Lima.

Me gusta
Me gusta Me encanta Me divierte Me asombra Me entristece Me enfada

Medio Rural destinará 1,14 millóns de euros para fomentar as canles curtas de comercialización e os mercados de proximidade

O conselleiro do Medio Rural visitou hoxe o Mercado do Xurés, en Bande (Ourense).

A Consellería do Medio Rural, a través da Axencia Galega de Desenvolvemento Rural (Agader), destinará un total de 1.140.000 euros na convocatoria de 2019-2020 ás axudas para fomentar as canles curtas de comercialización e a actividade dos mercados de proximidade.

Me gusta
Me gusta Me encanta Me divierte Me asombra Me entristece Me enfada

Luis Planas, ministro de Agricultura, Pesca y Alimentación: “me gustaría que antes del verano pudieran de nuevo volver a faenar los buques españoles en las aguas de Marruecos”

El ministro de Agricultura, Pesca y Alimentación, Luis Planas, durante la entrevista.

Luis Planas cumple ocho meses al frente del Ministerio de Agricultura, Pesca y Alimentación, un tiempo en el que la negociación del acuerdo de pesca UE-Marruecos ha tenido un especial protagonismo y para la que el ministro desea que dé sus frutos con la entrada de la flota en aguas marroquíes antes de verano.

Me gusta
Me gusta Me encanta Me divierte Me asombra Me entristece Me enfada
1

A Xunta autoriza a extensión do modelo de autobús compartido para garantir a mobilidade no medio rural

Calcularanse os prezos en función da distancia máis curta ente orixe e destino, sen ter en conta o percorrido en autobús nin os transbordos.

O presidente do Goberno galego, Alberto Núñez Feijóo, informou hoxe de que o Consello da Xunta autorizou a extensión do modelo de autobús compartido para garantir a mobilidade no medio rural. Esta modalidade fai posible empregar as prazas vacantes dos autobuses escolares para o transporte regular de pasaxeiros. Feijóo lembrou que isto permitiu que desde 2017 “300.000 usuarios aproveitaran prazas que anteriormente estaban vedadas para os viaxeiros normais e que ían baleiras nos autobuses escolares”.

Me gusta
Me gusta Me encanta Me divierte Me asombra Me entristece Me enfada

Más de 50.000 visitantes en la Feira do Fumeiro de Montalegre y un volumen de negocio de 3,1 millones de euros

Contribuyen a que la región ingrese 5,7 millones de euros

El ministro de Agricultura, Luís Capoulas Santos, y el alcalde, Orlando Alves, con productores de embutidos, en la Feira do Fumeiro de Montalegre.

Más de 50 mil personas que pasaron por la 28ª edición de la Feria del Fumeiro, de las cuales más del 43% vinieron por primera vez al evento, contribuyeron a un ingreso de 5,7 millones de euros para la región, según los datos presentados por el Núcleo de Investigación del ISAG-European Business School (NIDISAG), entidad elegida por la Asociación de Productores de Fumeiro de la Tierra Fría Barrosã para conducir el estudio de evaluación de la marca ‘Fumeiro de Montalegre’ y medir el impacto económico en el territorio.

Me gusta
Me gusta Me encanta Me divierte Me asombra Me entristece Me enfada

David Teixeira, vicepresidente de Montalegre: “Queremos que el público lleve de la Feira do Fumeiro una forma de cocinar más apetitosa de los productos que compran aquí”

David Teixeira, vicepresidente de la Câmara de Montalegre presenta el libro ‘Ventos e Fumos’ delante de su autor, el chef Nuno Diniz, durante la 28ª Feira do Fumeiro e Presunto de Montalegre.

La Feira do Fumeiro e Presunto de Montalegre potenciará, en su próxima 29ª edición, su espacio de experiencia gastronómica con acciones de sensibilización y degustación como ha sido el show cooking de este año dirigido por el chef Marco Gomes del restaurante Oficina en Oporto. “Queremos educar al público. Que lleve de aquí una forma de cocinar más apetitosa de los productos que compran en esta feria”, afirma en entrevista exclusiva a Grupo ES. David Teixeira, vicepresidente de la Câmara de Montalegre.

Me gusta
Me gusta Me encanta Me divierte Me asombra Me entristece Me enfada
1