Mar/Pesca/Puertos

As OPP buscan unha pesca responsable e a mellora da trazabilidade dos produtos do mar

A directora xeral de Pesca participou na inauguración do I Congreso Internacional de Organizacións de Produtores Pesqueiros (OPP) e de Acuicultura.

A directora xeral de Pesca, Acuicultura e Innovación Tecnolóxica, Mercedes Rodríguez, enxalzou hoxe o importante papel que realizan as Organizacións de Produtores Pesqueiros (OPP) para a boa marcha da Política Pesqueira Común e salientou que Galicia sempre apostou por elas e seguirá a facelo, incentivando a súa creación e o reforzo das súas estruturas, porque contribúen a que o sector gañe en competitividade. De feito, lembrou, Galicia conta con 11 das 34 OPP existentes en España e foi a primeira comunidade que publicou a convocatoria para financiar a preparación e o desenvolvemento dos plans de produción e comercialización destas entidades ao amparo do Fondo Europeo Marítimo e de Pesca (FEMP).

Me gusta
Me gusta Me encanta Me divierte Me asombra Me entristece Me enfada

La española Jealsa abre dos fábricas de conservas en el estado brasileño de Ceará

Foto cedida del gobierno del estado de Ceará del acuerdo firmado con el gobernador del Ceará, Camilo Santana (i), y el presidente del Grupo Jaelsa, Jesús Manuel Alonso (d) hoy miércoles en Fortaleza. EFE/GOVERNO DO CEARÁ.

La española Jealsa, una de las cinco industrias de conservas de pescado más grandes del mundo, expandirá su negocio en Brasil con la creación de dos nuevas fábricas en el estado de Ceará, en el noreste del país, informaron este miércoles fuentes oficiales brasileñas.

Me gusta
Me gusta Me encanta Me divierte Me asombra Me entristece Me enfada

Feijoo visita pesqueras en Argentina y pone a Galicia como “potencia mundial”

Fotografía facilitada por la Xunta de Galicia de su presidente, Alberto Núñez-Feijóo (3d), que visitó este martes las instalaciones de varias industrias pesqueras en el sur de Argentina en su visita institucional al país. EFE/Xunta de Galicia.

El presidente de la Xunta de Galicia, Alberto Núñez Feijóo, visitó este martes las instalaciones de varias industrias pesqueras en el sur de Argentina y posicionó a la comunidad autónoma española como “una de las potencias mundiales de pesca”.

Me gusta
Me gusta Me encanta Me divierte Me asombra Me entristece Me enfada

Feijóo refuerza la relación pesquera con Argentina en su visita a la Patagonia

El presidente de la Xunta visitó las instalaciones de laa pesquera Estrella Patagónica y de la pesquera Iberconsa de Argentina y viajó a Rawson, para reunirse con el gobernador de la provincia de Chubut.

El presidente de la Xunta de Galicia, Alberto Núñez Feijóo, visitó este lunes diversas empresas pesqueras de la provincia argentina de Chubut, en la región patagónica, y se reunió con el gobernador de ese distrito, Mariano Arcioni, con quien reforzó la colaboración mutua comercial.

Me gusta
Me gusta Me encanta Me divierte Me asombra Me entristece Me enfada

Proxecto Sealab, un laboratorio portátil para analizar a calidade da auga

O Centro Tecnolóxico do Mar (Cetmar), dependente da Consellería do Mar, busca desde hai ano e medio cos seus socios do proxecto Sealab o xeito de mellorar os servizos de análise de determinadas substancias prioritarias nas augas interiores e, con ese obxectivo, está a traballar no desenvolvemento dun innovador sistema de medición da calidade da auga.

Me gusta
Me gusta Me encanta Me divierte Me asombra Me entristece Me enfada

A Xunta expón ao sector do mexillón da ría de Pontevedra a achega do novo emisario submarino ao saneamento das augas

O Goberno galego informa de que o futuro emisario submarino garante unha mellora radical con respecto ao actual en relación á afección ás bateas.

A conselleiras de Infraestruturas e Mobilidade, Ethel Vázquez, e do Mar, Rosa Quintana, acompañadas polo xerente de Augas de Galicia, Gonzalo Mosqueira, expuxéronlle hoxe aos representantes do sector do mexillón da ría de Pontevedra o proxecto definitivo do novo emisario submarino. Esta infraestrutura, recentemente licitada, achegará importantes beneficios ao proceso de saneamento da ría e a mellora prevista para a actividade produtiva das bateas.

Me gusta
Me gusta Me encanta Me divierte Me asombra Me entristece Me enfada

El barco de aguas-arriba volvió a Ponte de Lima para homenajear a los ribereños, mantener vivo el recuerdo y fomentar el turismo náutico

Caninhas y Amelio Pereira, con el alcalde de Ponte de Lima, Victor Mendes, despliegan la vela del barco de aguas-arriba en el río Lima.

“Volvió a Ponte de Lima el aguas-arriba”. Así destacaba el alcalde limiano, Victor Mendes, el acto de presentación de una réplica de las antiguas embarcaciones que subían el río Lima desde Viana trayendo mercancías especialmente los días de feria. Los últimos barcos navegaron por el Lima hace 50 o 60 años hasta que el transporte por carretera les ganó la partida.

Me gusta
Me gusta Me encanta Me divierte Me asombra Me entristece Me enfada
1

Open Arms urge a Europa a ofrecer un puerto ante la llegada de un temporal

Imagen tomada de un vídeo facilitado por Open Arms del momento en que varios inmigrantes son evacuados desde el barco de la ONG española Open Arms, que espera un puerto seguro en el que poner a salvo a unos 150 inmigrantes rescatados en aguas del Mediterráneo central. EFE/Open Arms.

La organización humanitaria española Open Arms urgió este miércoles a Europa a ofrecer un puerto seguro en el que poner a salvo a 147 inmigrantes salvados en el Mediterráneo central, después de 13 días a la espera en el mar y dada la llegada de un temporal.

Me gusta
Me gusta Me encanta Me divierte Me asombra Me entristece Me enfada

Buscan la máxima colaboración posible entre museos e instituciones para divulgar los fondos sobre arqueología náutica

Un submarinista trabaja durante la intervención de restos. EFE/Archivo.

Indagar en los archivos para estudiar el registro de naufragios en aguas isleñas a partir del siglo XVI y utilizar robots para localizar los pecios ayudaría a desentrañar la historia marítima que durante los últimos 500 años ha enlazado a Canarias con Europa y América.

Me gusta
Me gusta Me encanta Me divierte Me asombra Me entristece Me enfada

A Xunta establece por primeira vez unha veda para o choco na ría de Arousa

Ría de Arousa.

O Diario Oficial de Galicia publicará mañá a resolución da Consellería do Mar pola que se establece a veda para a pesca do choco na ría de Arousa, que empeza mañá e se prolongará ata o 31 de outubro. É a primeira vez que a Xunta establece esta medida nesta ría e faino atendendo a unha solicitude da Federación de Confrarías de Galicia, promovida pola maioría das confrarías da ría de Arousa e tras comprobar a súa viabilidade biolóxica.

Me gusta
Me gusta Me encanta Me divierte Me asombra Me entristece Me enfada